Meniu Închide

Experiența Lupilu

Până acum câteva luni, gama Lupilu însemna pentru mine acel brand de hăinuțe drăguțe din bumbac, disponibilă în magazinele Lidl.
Cum fiica mea avea deja o frumoasă colecție de tricouri vesele, și pijamale, și colanți, și șosete, spre sfârșitul anului trecut am încercat și gama pentru bebeluși, din bumbac bio (despre care am aflat că este cultivat și procesat prin metode prietenoase cu mediul înconjurător). Hăinuțele Lupilu sunt moi, se păstrează foarte bine la spălări repetate, fără să capete acel aspect de „lărgit și tocit” la utilizare îndelungată. Cusăturile nu sunt dure, iar desenele sunt inocente, fără sclipici, fără paiete sau personaje obsesiv imprimate de alte branduri (prințese și supereroi).

De anul acesta, Lidl a îmbogățit gama Lupilu și cu produse de îngrijire pentru copii și câteva produse alimentare. Aceastea sunt permanente la raft (așa cum este și gama Cien), iar prețurile lor nu ies din tiparul Lidl. Ca să înțelegeți mai bine vă voi face o mică descriere, punctând produsele pe care le-am încercat din gama lor pentru copii.

Experiența Lupilu Catinca Vlad

  1. Șervețelele umede Lupilu sunt delicate și catifelate, iar parfumul este subtil, fără să deranjeze.
    De obicei, când suntem acasă, la fiecare schimbare de scutec după ce folosim șervețele umede, obișnuim să spălăm fundulețul bebelușului cu puțină apă caldă. Ne-am deprins cu acest obicei încă de la primul copil și nu am avut probleme cu iritațiile de a lungul celor doi ani de experiență cu scutecele de bebeluși.
    Dar atunci când suntem în deplasare, ritualul de curățire presupune doar șervețele umede. M-am bucurat că cele de la Lupilu nu lasă pielea bebelușului lipicioasă, așa cum se întâmplă în cazul altor game de șervețele umede.
    Pachetul conține 80 de bucăți.
  2. Despre scutecele absorbante Lupilu pot spune că bebe s-a împăcat bine cu ele, dar acestea nu au reușit să ne impresioneze mai mult decât cele pe care le folosim încă de la naștere. Desigur, prețul este pe jumătate (în favoarea celor de la Lidl). De exemplu, un pachet (nr. 3) conține 56 de bucăți și costă în jur de 30 RON. Prin comparație, gama pe care o folosim noi în mod frecvent are un preț dublu pentru același număr de bucăți.
    Ca o concluzie, dacă aș ține cont de aspectul, grosimea și senzația care se simte pe piele, aș plasa scutecele Lupilu între gama clasică și cea premium a principalului brand concurent. Dacă as face un clasament în funcție de prețul per bucată, scutecele Lupilu ar câștiga detașat.
  3. Uleiul de corp pentru bebeluși Cien este noul nostru ulei preferat. Am fost surprinsă să descopăr că seamănă foarte mult cu uleiul pe care noi îl folosim de mai bine de 4 ani: nu lasă peliculă grasă, intră atât de repede în piele încât, la finalul masajului, nu e nevoie să șterg surplusul, pielea nu rămâne încărcată și, în plus, miroase foarte, foarte bine (a migdale dulci). Pe etichetă scrie că acesta conține ulei de migdale și extract de mușețel.
    Ca o paranteză, am surprins în filmarea de mai jos câteva momente din timpul masajului bebelușului. Sub video am notat și câteva detalii care ne-au ajutat la început de drum: https://www.youtube.com/watch?v=5xx-VjYUt_E
  4. Pentru că am început diversificarea de mai bine de o lună, am încercat și borcanele cu piure de mere și banane și pe cel de cereale cu fructe (deși pe ambalaj scrie că se poate folosi de la 5 luni, noi am ales să începem diversificarea de la 6 luni). Bebe le-a acceptat bine pe amândouă pentru că sunt plăcute la gust.
    Încă o paranteză: pentru noi, gustările la borcan reprezintă doar o variantă ajutătoare în concedii, în excursii sau la picnic, atunci când este mai greu să aduc de acasă sau să prepar mâncarea bebelușului. Punctez acest lucru, deoarece la farmacia unde lucram veneau zilnic mămici să cumpere 1-2 borcănașe – meniul din ziua respectivă pentru copiii lor. Când le întrebam, cele mai multe îmi motivau că „e mai comod așa”. Bineînțeles,  fiecare om e liber să aleagă ce crede că e mai bine pentru el și famila lui!
    Și cu asta am închis paranteza 😀 .

 

Dacă și voi ați folosit ceva din gama Lupilu, vă rog să îmi povestiți într-un comentariu despre experiența voastră aceste noi produse pentru bebeluși.

 

(Visited 3.109 times, 1 visits today)
Posted in Colaborări, Cutia cu pereți de cer, Meseria de părinte

Articole similare

5 Comments

  1. Raluca Nabarjoiu

    Nu imi mai amintesc bine ce gama erau acele piureuri de pere pe care le mai achiziționam din când în când acum 6 ani din Lidl, tot ptr. bebelusi erau, dar sigur erau delicioase, ca nu mai rămânea nimic în borcanel😊. Si de hainute am fost încântați, se pretau bine la spălari frecvente, materialele erau de calitate, noi continuam sa cumpărăm și în prezent articole vestimentare atât ptr. adulti cat si ptr. copil. ( in masura in care gasim). Nu am testat însă produse ptr. ingrijirea corpului din această gama, însă cred de asemenea ca și acestea sunt calitative și accesibile ca preț.
    Multumim ptr. articol, Catinca!😙

    • Catinca

      Mulțumesc mult, Raluca, pentru comentariul tău! Ai dreptate, și eu am niste cardigane frumoase din Lidl, parcă și niște tricouri. 🤔
      Cât despre piureurile de fructe, chiar sunt gustoase. Îmi amintesc că la fiica cea mare am încercat ceva din DM și nu prea a avut succes (nu-mi mai amintesc compoziția).

  2. Pingback:Marketingul participativ sau ce inseamna sa te inscrii la campaniile BUZZStore? - Catinca Vlad

  3. Andreea

    Nici eu nu recomand scutecele Lupilu. Dupa o ora pipi s-a scurs pe laterala, iar cand a facut caca(scutecul era proaspat schimbat) s-a murdarit pana la jumatatea spatelui. Din pacate sunt multe recomandari online de la persoane care primesc gratuit aceste produse si le fac reclama nefondata. Cu siguranta nu voi recomanda aceste scutece mai departe.

    • Catinca

      Îți mulțumesc, Andreea, pentru mesajul tău! E foarte importantă experiența fiecărui utilizator. Pentru că un brand de succes e doar acela care ține cont de feedback-ul consumatorului.
      Iar marketingul participativ, așa cum bine ai punctat și tu, nu ar tebui să fie sinonim cu „promovarea produselor”, ci cu „împărtășirea experienței consumatorlui”. Părerea mea personală este că nu ai cum să testezi diferite produse și să fii mulțimit de toate, astfel încât să le recomanzi mai departe. Îți dispare credibilitatea.
      Gânduri bune și inspirație în toate!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.