Meniu Închide

Marketingul participativ sau ce inseamna sa te inscrii la campaniile BUZZStore?

De cativa ani urmaresc cu interes activitatea companiei BUZZStore, care a dezvoltat in Romania ideea de marketing participativ. Conceptul original vine, bineinteles, din SUA, in ultimii ani devenind un instrument de promovare nelipsit din strategiile marilor branduri.

Aceasta metoda noua de marketing incurajeaza dezvoltarea de comunitati in jurul unor micro-ambasadori de brand, prin intermediul unei comunicari sincere si transparente. Practic, se urmareste crearea unei legaturi de incredere intre consumatorul activ (implicat in diferite campanii) si cercul lui de cunostinte. Astfel dispare scepticismul creat de publicitatea clasica, excesiv poleita prin intermediul celebritatilor.

Ce inseamna mai exact sa intri in comunitatea BUZZStore?

Periodic sunt lansate campanii de testare ale anumitor branduri la care, in urma unor inscrieri, sunt selectati mai multi participanti din toata tara. Acestia au ocazia sa testeze un produs sau sa experimenteze un serviciu, in mod gratuit. Impresiile lor sincere sunt apoi comunicate online si offline catre cunostinte si prieteni, dand nastere unor valuri de conversatii, intrebari sau pareri.

In functie de feedbackul primit in urma acestor campanii, brandurile are posibilitatea de a-si intelege mai bine consumatorii si de a-si adapta produsele/servicile la nevoile publicului tinta.

Experienta mea personala cu BUZZStore a inceput prin 2015, iar de atunci am luat parte la aproape 10 campanii, pe care le-am finalizat cu succes. Gamele testate de mine au fost diverse: de la produse pentru copii, la cosmetice sau electrocasnice. Am descoperit produse noi, fata de care am ramas fidela de-a lungul timpul, dar am testat si produse care nu m-au satisfacut, iar acest lucru l-am facut public.

Am apreciat ca echipa BUZZStore a tratat mesajul sincer si transparent al consumatorilor cu seriozitate, indiferent daca acesta a fost pozitiv sau negativ. Am povestit fara ocolisuri, aici si aici, despre produsele care nu m-au multumit. Dar au fost si cateva campanii pe care le-am indragit, de la concept si pana la produs: aici, aici si aici.

Nu sunt de acord cu laudele gratuite, din obligatie.

Consider ca nu aduc beneficii nici brandului care a lansat campania, dar nici comunitatilor care se formeaza in jurul ambasadorilor de brand (consumatorii participanti la campanie).

In consecinta, nici de aceasta data nu ma voi feri sa expun parerea mea onesta despre ultima campanie lansata de BUZZStore, in parteneriat cu Sensiblu, la care am fost selectata sa particip. Produsele trimise spre testare, la sfarsitul verii, alcatuiesc o parte din kitul de vacanta al unei familii. Precizez ca aceste produse, despre care voi vorbi mai jos, nu sunt suficiente pentru un concediu, dar, cu siguranta, il pot imbunatati. Pentru sfaturi complete, apelati la un farmacist bun! 🙂

  • Crema solara L’Erbolario (SPF 30) cu morcov, susan si karite a fost prima testata, deoarece am primit-o in plina Luna a lui Gustar, cand soarele inca ardea puternic. Plimbarile matinale din parcurile bucurestene – saracite tot mai mult de copaci – mi-au oferit ocaziile perfecte pentru a vedea cat de eficienta este aceasta crema. Am aplicat-o atat pe fata (obraji si barbie), cat si pe brate si picioare, iar protectia a fost satisfacatoare. In combinatie cu o palarie buna, ochelari de soare si o sticla de apa, crema mi-a oferit protectia de care am avut nevoie, mai ales ca nu sunt o persoana prea prietenoasa cu bronzul si cu expunerile prelungite la soare. Mirosul este delicat si elegant, iar pielea ramane usor catifelata dupa aplicare, datorita uleiurilor vegetale din compozitie. In plus, am aplicat-o si copiilor mei (mai mari de 2 ani) si au tolerat-o destul de bine.
  • Spray-ul Dr. Hart impotriva tantarilor si capuselor mi-a fost util in acelasi Bucuresti sufocat de caldura si de insecte, pe parcursul plimbarilor de seara. Am aplicat in special pe pielea copiilor, acolo unde hainele nu ofereau protectie si rezultatul a fost, de asemenea, satisfacator. Mirosul spray-ului este destul de intens in momentul aplicarii, motiv pentru care am fost mult mai atenta la copilul cel mic, pe care cu greu il conving sa stea linistit. Pe eticheta produsului scrie ca ofera protectie si pentru albine, viespi sau muste. Mi-ar fi placut sa fi descoperit acest spray la inceputul verii, atunci cand am calatorit in Grecia, pentru ca acolo ne-am confruntat „agresiv” cu albinele si viespile. Iar produsele noastre din bagaj au fost ineficiente.
  • Samponul uscat Batiste imi era cunoscut din experientele surorii mele. Stiam ca e un produs „salvator”, eficient si accesibil. Formatul mini, primit in kit-ul de testare, mi-a dat posibilitatea sa il folosesc o singura data, intr-o excursie. Si nu pot spune decat ca mi-a confirmat asteptarile. Am vazut printre membrii comunitatii BUZZStore pareri simpatice despre diferitele arome disponibile in farmacii, asa ca urmatorul meu test vizeaza samponul uscat Batiste cu aroma de cirese.
  • Roll-on-ul Dr. Organic cu extract de rodie este singurul produs din pachetul de testare care nu m-a multumit. Cunosc brandul Dr. Organic inca de cand lucram la Centrofarm (care, pe atunci, detinea exclusivitatea produselor) si am o gama pe are o indragesc si acum (cea pe baza de ulei de argan marocan). Brandul se adreseaza consumatorului obisnuit, dar atent la eticheta produselor, care apreciaza ingredientele inspirate din natura. Fiecare gama este creata pentru un anumit tip de piele si satisface aproape toata paleta de „nevoi cosmetice” a femeilor: igiena, hidratare, tratament. De la geluri de dus, cu arome „delicioase”, pana la lotiuni de corp, paste de dinti vegetale sau uleiuri vegetale pentru uz extern. Revenind la produsul testat de mine in aceasta vara – roll-on-ul cu extract de rodie – nu pot spune ca m-a cucerit. Eficienta este scazuta pentru o persoana activa, mai ales pe perioada verii. De asemenea, pentru gustul meu, deodorantul miroase prea puternic, interferand cu aroma parfumului pe care il port de obicei. Bineinteles ca deodorantele de la Dr. Organic sunt produse care contin si ingrediente naturale, ceea ce explica efectul de scurta durata comparativ cu deodorantele clasice, pe baza de aluminiu. Pentru mine, insa, acest produs nu este potrivit.

(Visited 64 times, 1 visits today)
Posted in Testat și povestit

Articole similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.